reklama

Poznala som, no už nepoznám

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poznala som dušu,

keď v opare tmy sa smiala

bolesti rozdávala.

Krehké pohľady a nevinné slová,

do večnosti plynie čas

ako nočná mora.

Iskričky hmlisté,..

 .no moje srdce mizne.

Poznala som zázrak,

keď svetlo mení sa v mrak,

telo mrzne pod kvapkou,

zahrievam ho lacnou vodkou.

Otrasené zmysly vykradli mi jas

jediné čo zostáva

naliať si ju zas.

Poznala som báseň,

Keď sa leto mení v jeseň.

Ľudia odchádzali a mňa tu nechali.

Nepovedali prepáč len sa pozbierali

Utekali a utekali..

 ďaleko od všetkého

Čo zmysel malo,

Pozreli sa na stromy

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozreli sa na slnko,

No bolo im to málo.

Veronika Jánošíková

Veronika Jánošíková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Telo prejavené duchom, duch prejavený telom. Zoznam autorových rubrík:  RiadkyNázoryPoviedkyRozprávkyRecenzieNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu