reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Jánošíková

Veronika Jánošíková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Telo prejavené duchom, duch prejavený telom. Zoznam autorových rubrík:  RiadkyNázoryPoviedkyRozprávkyRecenzieNezaradené

reklama

Riadky

Poznala som, no už nepoznám

Veronika Jánošíková

Poznala som, no už nepoznám

  • 23. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 419x
  • 0
Ráno po čase nečase

Veronika Jánošíková

Ráno po čase nečase

Bolo ráno po tom, keď som sa prvý krát asi po týždni pozerala na slnko. Vstávala som za slnka po veľmi dlhej, dlhej dobe. Necítila som sa dobre, slnko by mi aj robilo dobre, no necítila som sa dobre, proste nie. Rada som sa ponárala do snov, do tmy, do času v nečase.

  • 31. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 343x
  • 0
Za zavretými dverami.

Veronika Jánošíková

Za zavretými dverami.

  • 8. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 242x
  • 1
Útek doby

Veronika Jánošíková

Útek doby

Utekala som pred tými démonmi doby. často. Snažila som sa chodievať domov pešky, aj keď to bolo ďaleko. A stále po ceste, som hladkala veľkých psov. Tuláckych psov ktorý nepotrebovali lásku. Potrebovali pohladenie, pretože na lásku už neverili. Už si nepamätali na časy keď sa naháňali a chvosty im nadšene vrteli, a oni boli šťastní.

  • 28. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 373x
  • 0
Príbeh vločiek

Veronika Jánošíková

Príbeh vločiek

V tie krásne nočné uzimené noci prichádzali. Oblaky na nebi ich plodili s takým tým malím úškrnom ktorý prezrádzal, že budú čarovné. A oni boli. Nechytali sa za ruky aby nestratili lesk. Ľudia v domoch pri krbe ich nevideli. Ale videli ich deti. Veľa detí, a možnože len pár. Sankujúc sa dole svahom, alebo len tak pri stavaní snehuliaka.

  • 16. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 380x
  • 0
reklama
Záverečná

Veronika Jánošíková

Záverečná

Fascinujúci pohľad na tú hnedú fľašu od piva na stole lepkajúcom sa chmeľom Za ňou prázdno a ešte špaky po cigaretách starcov utíchnutých

  • 14. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 828x
  • 0
Keď prejdú dva roky a zabudnú sa spomienky.

Veronika Jánošíková

Keď prejdú dva roky a zabudnú sa spomienky.

občas je aj mne zle z týchto chvíl.. občas sama neviem kto som, kam chcem ísť a kam idem. Občas nechápem svoj život a nevidím v ňom svetlo,

  • 26. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 039x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu