reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Jánošíková

Veronika Jánošíková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Telo prejavené duchom, duch prejavený telom. Zoznam autorových rubrík:  RiadkyNázoryPoviedkyRozprávkyRecenzieNezaradené

reklama

Názory

hľadanie pokoja

Veronika Jánošíková

hľadanie pokoja

Usmievať sa bez dôvodu mi nejde, a to sa pritom snažím. No už odkedy som to skúšala po prvý krát nasilu pri fotení na občiansky preukaz, fotograf povedal že vyzerám skôr ako Wensdy z Addamsov. Úsmev sa mi triasol akoby tam bol krč a úsmev tak vyznieval skôr desivo. Preto to radšej často nerobím, možno preto sa ma vždy opití chlapci v krčme pýtajú: prečo si taká smutná?. A ty si prečo taký opitý? Keby sa všetci smiali prirodzene, to by bolo viacej takých smutných.

  • 20. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 499x
  • 0
Usporiadaný život.

Veronika Jánošíková

Usporiadaný život.

Dnes som v rádiu započula notoricky známy pojem ,,usporiadaný život". Keďže bolo ráno, raňajky, káva a ticho, začala som sa nad týmto pojmom viac zamýšľať. Vlastne som ho v živote musela počuť pekne veľa krát, no nikdy mi to neprišlo ako niečo zvláštne. Zaujalo ma to asi preto, že to bolo použité v negatívnom kontexte.

  • 22. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 287x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu