• Páči sa:  1x

Telo prejavené duchom, duch prejavený telom. Zoznam autorových rubrík:  RiadkyNázoryPoviedkyRozprávkyRecenzieNezaradené

Recenzie

39 stupňov v divadle Actores

Veronika Jánošíková

39 stupňov v divadle Actores

Mestské divadlo Actores prinieslo v dvadsiatej prvej divadelnej sezóne prekvapivú novinku. Na slovenských doskách sa 15. októbra po prvý raz predstavila s broadwayským hitom 39 stupňov. Vypredané predstavenie vygradované záverečným búrlivým potleskom a standing ovation sa potom rožňavskému divákovi predviedlo ešte štyri krát s podobným úspechom.

• 27. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 885x
  • 0
Rock pod Kameňom.. nesklamal!

Veronika Jánošíková

Rock pod Kameňom.. nesklamal!

,,Guano Apes v Snine?": znela moja otázka keď som po prvý krát klikala na stránku sninského festivalu Rock pod Kameňom s prekvapením v hlase. Na festivale v Snine som totiž mala možnosť byť už pred tromi rokmi, no zďaleka program neobsahoval zahraničné mená formátu ako teraz. Keďže sa dátum prekrýval s ďalšími lákavými slovenskými festivalmi ako Terchovský budzogáň či Grape, nebola voľba spočiatku taká jednoznačná. Keďže som však druhý rok nezažila poctivú východniarsku zábavu, rozhodli sme sa s kamarátmi pre Sninu.

• 15. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 043x
  • 6
I was made for loving you KISS!!!

Veronika Jánošíková

I was made for loving you KISS!!!

V sobotu 29. mája 2010 sa slovenskí fanúšikovia konečne po prvý krát dočkali. Na futbalovom štadióne v Bratislave sa nám predstavila s výbornou show americká legendárna glam rocková skupina KISS. V rámci svojho turné ,,Sonic boom over Europe" je Slovensko zatiaľ 14-tym koncertom v poradí. Množstvo plagátov, reklám a internetových stránok nám už polroka vopred s radosťou oznamovalo túto dlhoočakávanú novinku, a tak niet divu, že sa na Pasienkoch objavil obrovský dav fanúšikov.

• 31. máj 2010
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 592x
  • 16
Basketbalové denníky (recenzia)

Veronika Jánošíková

Basketbalové denníky (recenzia)

Život bez problémov, život s budúcnosťou, cesta z ktorej sa zjavne nedá vybočiť. No nie je to tak. Na pohľad nevinná ukážka čo dokáže zmena vedomia. Veď je to len zábava, no meniaca sa na peklo. Zábava končí prvým absťákom, a tým aj pokora, čistota, rešpekt i slušnosť. Žiadne zábrany, a na dlani len cesta do pekla. Cesta, s ktorou by ste sa nikdy nevydali. Predtým.

• 21. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 619x