reklama

Na zdra vie !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nevinnosť, ktorú sme vždy predstierali bola preč. Prišiel ku mne zozadu a pomaly mi chytil boky. Pošepkal mi: „Buďme tu navždy, budeme tu navždy.“

 Nevedela som hovoriť. On sa usmieval a ja, ja som pozerala na západ slnka akoby nemalo nikdy zapadnúť. Trel mi dlane o svoje a ten dotyk mnou chvel. Nechcel vedieť odpoveď, medzera povie viac.

 Pomalé vzdychy nadránom. Naša záhrada. Naša planéta. Náš vesmír.

Ležať niekde uprostred neho, a cítiť na tvári vietor, to sme si len priali. Drsné zvuky pretekajúce dedinou, chvíľa ostať šťastnými. Ráno v zrkadle ona. Tak známa, no nepoznaná. Na koncoch vetiev stromov rosa, možno dážď. Chlad sveta, teplo v nás.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V rádiu Beat Doors, pijeme vodku. Sedieť v ateliéri a hrať šachy sa zdá byť jediné. Smrad farieb už mi nevadí. Vadí mi len priestor, v ktorom cítiť iné pohľady. Chceli sme protestovať, no zabudli sme hovoriť. Ohúrime svetom, ktorý chceme vytvoriť. Pripíjame vínom.! Rozrážame priestor, a milujeme pomaly. V temnote dňa svietime farbami.

Už sa nebojím. Nebojím sa tmy. Nebojím sa myší v ateliéri. Nebojím sa Nietzscheho. Nebojím sa ani gýčových obalov časopisu. Bojím sa len, že nestihneme všetko čo chceme. Nadránom stretávame bláznov po vlakoch. Budí nás revízor, no my chceme snívať navždy. V nonstope hrám automat. Pýtam si vodku. VEĽKÚ!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Kráčame. Motá sa nám hlava, pretože svitá. Rozprávame nahlas, no aj tak nikto nepočúva. Vytvárame chrám , v ktorom sa dobre dýcha. Spievame si rock n roll, no čítame básne. Sedíme v bazéne spomienok. Citujeme mysliteľov, no dnes nám to nemyslí. Hráme sa na Petra Pana, no lietame vyššie. Kreslíme zajačikov. Bielych zajačikov, ktorý privedú k pravde.

Svet je krajší ako to ukazuje reklama a gýč. Ľúbivosť oslepila! Oddiaľujeme realitu. Zdá sa byť tak zbytočná! Chceli sme napísať manifest, no pre tento svet sa neoplatí držať pravidiel.

Nazdravie blbá konvencia!

NA ZDRA VIE!

Veronika Jánošíková

Veronika Jánošíková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Telo prejavené duchom, duch prejavený telom. Zoznam autorových rubrík:  RiadkyNázoryPoviedkyRozprávkyRecenzieNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu